Forum Gronostaje - Stare Forum - NOWE FORUM -> FORUM.KRASNALE.ORG Strona Główna    
  Profil  
FAQ Szukaj Użytkownicy Rejestracja Prywatne Wiadomości Zaloguj  

Kuznia Zabojcow.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gronostaje - Stare Forum - NOWE FORUM -> FORUM.KRASNALE.ORG Strona Główna :: FreeForAll
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Netharon



Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: SilInQuarth

PostWysłany: Czw 15:03, 14 Cze 2007    Temat postu: Kuznia Zabojcow.

W tym temacie kazdy moze pytac i zasiegac informacji we wszystkich aspektach PvP, jak sprzet, tatuaze, techniki, taktyki itp. Jesli ktos bedzie mial ochote sie wyszkolic, bede trenowal ludzi na arenie.

Szkolenie odbywa sie w 2 etapach. Teoria, to techniki zabijania kazdego typu klasy, pozniej tylko praktyka, czyli wyrabianie nawykow, odruchow, refleksu, zimnej krwi i spokoju przed i w trakcie walki.

Jak zabilbys swoja klasa (zakladajac, ze masz dostep do wszystkich jej skillow), dane profesje:

-Tanka?
-Summonera?
-Lucznika?
-Szamana (Overlord)?
-Nekromante?
-Sztyleciarza?
-Magow elementarnych (Spellhowler, Spellsinger, Sorcerer)?

Lub jak zabilbys dowolnie wybrana przez siebie profesje?

-Warlord
-Gladiator
-Paladin
-Dark Avenger
-Treasure Hunter
-Hawkeye
-Temple Knight
-Swordsinger
-Plains Walker
-Silver Ranger
-Shillien Knight
-Bladedancer
-Abyss Walker
-Phantom Ranger
-Destroyer
-Tyrant
-Bount Hunter
-Warsmith

-Necromancer
-Sorcerer
-Warlock
-Bishop
-Prophet
-Spellsinger
-Elemental Summoner
-Elven Elder
-Spellhowler
-Phantom Summoner
-Shillien Elder
-Overlord
-Warcryer


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Koszalek Opalek



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy


PostWysłany: Czw 15:39, 14 Cze 2007    Temat postu:

Zapisuje sie na trening Mefistofelesem ... jesli moj lvl nie jest oczywiscie za niski.

Gdybym chcial rozwalic Innego SH na moim poziomie to (oczywiscie oprocz oczywistych spraw jak bizuteria, bron, czy set) staralbym sie uzyskac w miare neutralny sposob przewage w szybkosci rzucania zaklec = potki od priesta (effect 3).
Nastepnie - Silence (jak nie wejdzie to poprawka) - Nuke - Surrender to Wind - Nuke, Nuke, Nuke
Jesli jemu wejdzie silence - to po mnie.

z innymi postaciami bywa roznie - czesto zalezy od miejsca, sytuacji ... musze zastanowic sie - do tej pory zawsze dzialaly sleepy + spowolnienia i pozniej nuki + wyssysanie i od czasu do czasu sleep - zeby troszke sie oddalic.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Koszalek Opalek dnia Czw 16:59, 14 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemath
Administrator


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów



PostWysłany: Czw 15:40, 14 Cze 2007    Temat postu:

Gram Abyss Walkerem czyli Dark Elfem sztyleciarzem. Jako że czytałem sporo o tej postaci, teorie już znam, teraz tylko się wyszkolić.
Jak bym zabił ?

-Tanka: Jeśli to Dark Avenger to trzymać się z dala od jego Stuna ;p Najlepiej wrzucić mu Freezinga (Slow) i Poisona, następnie Blowami zabić panterkę, wsadzić DA Hexa następnie Stinga i 3 szybkie Blowy, odbiegać i ewentualnie Drainem zasysać HP. I tak do skutku.
Jeśli to SK czy jakikolwiek inny Tank bez Stuna to po prostu Freez, Sting, Blowy

-Summonera: Oczywiście najpierw wykańczam Blowami Summonka następnie Summonera. Tu sprawa jest raczej łatwa teoretycznie, żadnych sztuczek tylko Blowy.

-Łucznika: Na początku oczywiście Freez, jesli mamy chwilke to Hex, dogonić go i Blowy. Cały czas próbujemy wejśc na jego plecy. Z tego co przeczytałem, bardzo użyteczny jest skill Trick które detargetuje przeciwnika (nie miałem okazji jeszcze używać).Jeśli nie szczęsliwie dostane Stuna (jako że gram AW to nietrudne Razz ) i Hp mocno nam spadnie odpalamy UE i gonimy dalej. Blow Blow i tak do śmierci (jego lub naszej ;p )

-Szamana: Tu sprawa jest trudna. Zielony koleżka ma niestety bardzo silne Drainy do tego Stuna i własne buffy. Na samym początku próbujemy wsadzić mu wszystkie możliwe debuffy + Posion, następnie podbiegamy i wbijamy Stinga. Staramy sie wejść na plecy wroga wbić Blowy i uciec. I miejmy nadzieję że mana Szamana skończy się szybciej niż nasze HP Smile

-Nekromante: Tu sprawa jest już całkowicie przechlapana jeśli koleś jest z Summonkiem. Nie bawimy się w żadne Debuffy, staramy się zabić summona i wejśc na plecy Necro. Jeśli atakujemy z zaskoczenia takowa szansa jest, jeśli na arenie/coloseum raczej takiej opcji nie widze.

-Sztyleciarza: Z daleka wbijamy Hexa, next Sting Blowy Drain, do skutku, zbijamy targeta Trickiem, cały czas próbujemy wejśc na plecy koleżki, to anbsza głowna broń.

-Maga Elementarnego: Tu raczej zbyt dużego problemu nie widzę, Freez, Sting, Blowy Wink Myślę ze dorównujący nam levelem Mag, nie wytrzyma więcej niż 3-4 Blowów które weszły.


Jak już napisałem to wszystko jest wiedzą czysto teoretyczną, zamierzam przetestować w niedalekiej pryszłości. Pozdrawiam Smile

PS: Ostatnio dodałem sobie Dye +4Dex -5Str. Expi się fajniej, ale nie wiem czy nie jest to zbyt duży ubytek w Str. Co o tym uważacie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Koszalek Opalek



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy


PostWysłany: Czw 16:56, 14 Cze 2007    Temat postu:

Nemath - nie masz z magiem problemu?
Ee tam - dostaniesz Sleepa, Silence + Slow, i juz wtedy z odleglosci rozbieram Cie Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Netharon



Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: SilInQuarth

PostWysłany: Czw 18:06, 14 Cze 2007    Temat postu:

Koszalek Opalek napisał:
jesli moj lvl nie jest oczywiscie za niski.


Szkolenia dobrze zaczac na 60 i wyzej, tylko datego, ze wiekszosc skillow jest dostepna i mozna zabijac z minimalna skutecznoscia poza arena. To tylko wygoda jednak, wazne w istocie tylko, zebys mial 2 profke. Mozemy zrobic teorie i isc na arene w kazdej chwili pocwiczyc.

Nemath napisał:
-Tanka: Jeśli to Dark Avenger to trzymać się z dala od jego Stuna ;p Najlepiej wrzucić mu Freezinga (Slow) i Poisona, następnie Blowami zabić panterkę, wsadzić DA Hexa następnie Stinga i 3 szybkie Blowy, odbiegać i ewentualnie Drainem zasysać HP. I tak do skutku.
Jeśli to SK czy jakikolwiek inny Tank bez Stuna to po prostu Freez, Sting, Blowy.


Wszystko sie zgadza, z paroma uwagami. DA zostaw, zacznij od pantery. Zacznij od LUKU, nim wal pantere, az dobiegnie. Gdy dobiegnie - wyciagasz noz, 2 blowy, kilka strzalow i zatluczesz. Teraz zblizasz sie do DA, wkladasz mu po pierwsze HEXA do skutku, Stinga i slow. Te dwa jesli wejda, to dobrze, jesli nie - olej to. Wazny tylko Hex. Odbiegasz od DA, wyciagasz luk i walisz z niego w tanka. Bez stunow, bo szkoda na nie many i czasu. Odbiegasz, strzelasz, odbiegasz, strzelasz... W zwarciu blowy. Musisz przy okazji (np. ze mna na arenie) sprawdzic ile trwa Hex i pilnowac, by przeciwnik zawsze go mial na sobie.

Co do SK, to klasa zaprojektowana tylko do zabijania sztyleciarzy i lucznikow. Robisz to samo, jak w wypadku zwyklych tankow, ale z poprawka na to, ze masz BARDZO malo czasu. Musisz zdarzyc zabic SK, bo bardzo szybko zginiesz z powodu 6 rzeczy, jakie ma SK:

-Vampire Cubic.
-Storm Cubic.
-Viper Cubic.
-Drain.
-Lightning Strike.
-Miecz z Focusem.
-Ciezki pancerz.

SK z latwoscia zatlucze Cie samymi drainami i strike'ami, bez koniecznosci podchodzenia do Ciebie. Jesli bedzie dobry, zalozy Ci Hexa, wyjmie luk i zatlucze nim, przeplatajac ze strzalami Drainy i Strike'i. SK, to wlasciwie najwieksze wyzwanie dla Ciebie z wojownikow, poza Destro. Versus SK, wazna jest tylko szybkosc, bez zbednych bajerow. Tylko Hex i luk, ktorym masz szanse przerywac casting Draina i Strike'a. Nie radze podchodzic nawet z nozem, bo dostaniesz stuna i deszcz krytykow z miecza (SK Focus nosi na mieczach). Majac B grade i tatuaze, mozesz walic z luku, jak wyzej i dodawac akcje z nozem. Tylko po tym, jak przerwiesz casting Draina, sprint do SK i blow blow blow blow blow blow blow + deszcz krytykow. BARDZO czesto, SK panikuja i odbiegaja od Ciebie, by podleczyc sie Drainem. Gdy przeciwnik ucieka, widzisz jego plecy. Wykorzystaj to i wbijaj noze, wal krytykami. Gdy sie zatrzyma i zacznie cokolwiek castowac - wyjmujesz luk i strzelasz.

Trzecia opcja, gdy SK bedzie tylko bil mieczem i polegal na Cubikach. Systematycznie tracisz CP i HP od miecza + drecza Cie Cubiki. Czas szybko mija i masz go malo, by przezyc i zabic SK. Tu tylko pilnujesz, by mial na sobie Hexa i walisz nozem. Pokaze Ci na arenie dobra sztuczke z wybieganiem krok za wroga, by pokazal plecy i spanikowal. Stojac w zwarciu z SK, tylko Hex i ciosy, i blowy. Fundujesz przeciwnikowi to samo - systematyczny dmg. Tu po zalozeniu Hexa sprobuj zalozyc Stinga wrogowi i tylko ciosy + blowy. Uzywanie luku gwaltownie zwieksza Twoje szanse.

Nemath napisał:
-Summonera: Oczywiście najpierw wykańczam Blowami Summonka następnie Summonera. Tu sprawa jest raczej łatwa teoretycznie, żadnych sztuczek tylko Blowy.


Zaczynajac od summona, badz pewien, ze nie zyjesz. Dlaczego? Summoner z natury rzeczy jest zaprojektowany do trzymania Summona przy zyciu. Nie zatluczesz Summona, dopoki Summoner bedzie stal. Masz kilka sekund na zabicie maga - szybko Hex, luk i ladujesz. Musisz pamietac, ze Summoner zawsze ma na sobie Transfer Pain - na najwyzszym lvlu tego skilla, przekazuje na Summona 40% dmgu, ktory otrzymuje. Dlatego musisz szybko rzucic Hexa i zatluc lukiem. Po zabiciu Summonera, Hex na Summona i sztylet. Krytyki, Blowy, deszcz ciosow i masz szanse zabic pierwszy. Tu przewage daje Ci sprzet i tatuaze. Luk sprawdza sie zawsze w terenie, ale w otwartej walce, jak na arenie - jest za wolny przeciwko Summonom, ktore sa bardzo szybkie.

Nemath napisał:
-Łucznika: Na początku oczywiście Freez, jesli mamy chwilke to Hex, dogonić go i Blowy. Cały czas próbujemy wejśc na jego plecy. Z tego co przeczytałem, bardzo użyteczny jest skill Trick które detargetuje przeciwnika (nie miałem okazji jeszcze używać).Jeśli nie szczęsliwie dostane Stuna (jako że gram AW to nietrudne :P ) i Hp mocno nam spadnie odpalamy UE i gonimy dalej. Blow Blow i tak do śmierci (jego lub naszej ;p)


Trick dziala na moby i to rzadko, nie zalozysz tego na gracza prawie. Szkoda czasu i many. Ultimate Evation daje nieco evation na drugim lvlu skilla, ale przeciwko klasom o tak wielkim accuracy, jak lucznicy, to marnotrawienie many i czasu. Co najwazniejsze - gdy zalozysz UE, jestes UNIERUCHOMIONY. Stoisz w miejscu przez minute. Zanim skonczy sie UE, bedziesz martwy. Freez odpusc, bo lucznik nie musi Cie gonic. Jest lucznikiem. Nawet stojac w miejscu, ma spora szanse zatluc Cie z samego luku (Hawkeye ma skill Snipe - zwieksza sobie zasieg z 900 na 1200, dla przykladu Ty z lukiem masz zasieg 600). Tu podobnie masz malo czasu - Hex, Sting i luk dla stuna. Na skillach luczniczych z 36lvlu, nie zabijesz lucznika, dlatego tylko stun. Wyciagasz noz i nadal na Hexie zasypujesz krytykami i blowami. Musisz tylko pilnowac Hexa i nie przestawac bic lucznika. Musisz tez trzymac sie blisko niego, by bez przerwy uderzac, podczas gdy lucznik powoli napina luk do kolejnych strzalow. To dla Ciebie przewaga, tu takze pomoze Ci szybki sprzet, dobre SA na nozu, tatuaze i Hex.

Nemath napisał:
-Szamana: Tu sprawa jest trudna. Zielony koleżka ma niestety bardzo silne Drainy do tego Stuna i własne buffy. Na samym początku próbujemy wsadzić mu wszystkie możliwe debuffy + Posion, następnie podbiegamy i wbijamy Stinga. Staramy sie wejść na plecy wroga wbić Blowy i uciec. I miejmy nadzieję że mana Szamana skończy się szybciej niż nasze HP :)


Overlord ma na wysokich lvlach 1k M. Defa i wiecej. NIC mu nie wlozysz, nawet Hexa. Mozesz nie probowac. Nie dobiegniesz tez do niego, bo szaman zalozy Ci kilka Sealow.

-Seal of Binding (efekt Hold, unieruchamia Cie.)
-Seal of Chaos (redukuje mocno celnosc)
-Seal of Poison (mozna trucizna)
-Seal of Scourge (blokuje naturalny regen HP)
-Seal of Slow (bardzo mocno redukuje speed)
-Seal of Winter (mocno redukuje Atk. Spd.)
-Seal of Gloom (wysysa z Ciebie mane, szybko)
-Seal of Flame (przypala Cie i rani systematycznie, szybko zbijajac HP)
-Seal of Suspension (zwieksza reuse skillow, czyli czas od uzycia do ponownego uzycia. strzelasz wolniej duzo, blowy regeneruja sie baaaardzo wolno)
-Ritual of Life (regeneruje sobie CP)

To wszystko wejdzie w Ciebie, jak w maslo, badz pewien. Rezultat:

-Nie mozesz sie ruszyc.
-Nie trafiasz w nic nozem.
-Nie trafiasz w nic lukiem.
-Reuse skillow i strzalow jest beznadziejnie wolny.
-Nieustannie spada Ci HP (efekt wzmocniony poprzez fakt, ze Twoje HP sie NIE regeneruje w ogole).
-Nieustannie spada Ci MP.
-Jesli uwolnisz sie z Holda, poruszasz sie bardzo wolno.
-Uderzasz nozem i strzelasz bardzo wolno, w dodatku nie trafiajac.

Overlorda niewiele klas ma szanse zabic i nie jest to wina graczy. Jako AW, masz szanse zabic OLa tylko z zaskoczenia w terenie i tylko z luku, jesli bedziesz mial sporo krytykow i szaman nie zdarzy Cie dostrzec. Niestety.

Nemath napisał:
-Nekromante: Tu sprawa jest już całkowicie przechlapana jeśli koleś jest z Summonkiem. Nie bawimy się w żadne Debuffy, staramy się zabić summona i wejśc na plecy Necro. Jeśli atakujemy z zaskoczenia takowa szansa jest, jeśli na arenie/coloseum raczej takiej opcji nie widze.


Faktycznie szans tu nie ma. Nie masz szans zabic Summona w walce chocby z nim samym. Nekromante zabic trudniej, niz Overlorda. Nie z powodu Summona. Nekrus rzuci Ci Curse Gloom (dramatycznie redukuje M. Def.) tak szybko, ze zauwazysz tylko niebieska ikonke klatwy na ekranie, i rzuci Ci rownie szybko 3, 4 Kosci, by zakonczyc walke. W terenie tez zawsze dostaniesz Glooma i Drain na wejscie, by zregenerowac swoje HP po Twoim ataku. Drain rownie mocny, jak u Overlorda, czesto mocniejszy. Po Drainie dwie, trzy Kosci i lezysz (w A grade z tatuazami, ten mag rzuca PONAD 2 Kosci w czasie 1 sekundy). Jesli bedziesz walil bez przerwy z luku, dostaniesz Curse Chaos i Weakness, rownie szybko, jak Glooma wczesniej.

Chaos - dramatycznie redukuje celnosc.
Weakness - dramatycznie redukuje Twoj P. Atk.

Po tych dwoch klatwach wejda 3, 4 Kosci, jesli trzeba - dwie przeplatane jednym, dwoma Drainami. Szanse na zabicie Nekrusa, ma tylko Overlord, SH, rzadko Destroyer i Hawkeye.

Nemath napisał:
-Sztyleciarza: Z daleka wbijamy Hexa, next Sting Blowy Drain, do skutku, zbijamy targeta Trickiem, cały czas próbujemy wejśc na plecy koleżki, to anbsza głowna broń.


Wszystko sie zgadza, poza Trickiem, ktory odpusc w PvP. Hex, mozna Sting, stun z luku i sypiesz ciosami + blowy. PW zabijesz bez luku z latwoscia, ale z TH problem. Tu luk jest niezbedny do stunowania i deszcz krytykow na Hexie. Tu pomaga bardzo sprzet, tatuaz, SA.

Nemath napisał:
-Maga Elementarnego: Tu raczej zbyt dużego problemu nie widzę, Freez, Sting, Blowy ;) Myślę ze dorównujący nam levelem Mag, nie wytrzyma więcej niż 3-4 Blowów które weszły.


Freez u klas dystansowych odstaw, bo po co on? Mag nie musi Cie gonic. Zabijesz go 4 blowami, ale nim dobiegniesz, poloza Cie dwa Huragany SH, 3, 4 Prominence Sorca i deszcz Aur Spellsingera. W starciu z magami strzelasz, by przerwac casting pierwszego czaru (lub sleepa) i stun z luku - sprint do maga (Najdluzszy Bieg nozownikow ;)), wyjmujesz noz i deszcz ciosow w zwarciu. Z SH jest ten problem, ze ma Kosci i Drain, tak jak Nekrus. SH wolny jest, ale ze sprzetem, tatuazami i SA dajacym tylko casting speed, jest wystarczajaco szybki, bys nie mial szans dobiec. I nie masz. Dwa Huragany + Kosc i lezysz. Dlatego jedyny sposob, wbic stuna szybko z luku -> Hex + zwarcie i spamujesz ciosami. W terenie w ten sam sposob masz szanse zabic.


Nemath napisał:
Jak już napisałem to wszystko jest wiedzą czysto teoretyczną, zamierzam przetestować w niedalekiej pryszłości.


Mozemy nawet dzis skoczyc na arene i potrenowac.

Nemath napisał:
Ostatnio dodałem sobie Dye +4Dex -5Str. Expi się fajniej, ale nie wiem czy nie jest to zbyt duży ubytek w Str. Co o tym uważacie ?


Idz do Symbol Makera i zdejmij to. Im szybciej, tym lepiej. Odejmujac STR, zabijasz sam siebie.

Tatuaze dla Ciebie:

+4 STR -4 CON (daje kopa do dmgu)
+4 DEX -4 CON (daje sporo Atk. Spd., celnosci, unikow, Critical rate, movement Spd.)
+4 WIT -4 INT (zmniejsza minimalnie szanse na wejscie debuffa, ale zwieksza mocno szybkosc jego rzucania. To, co ma wejsc, to wejdzie - skutecznosc zabijania lezy u Ciebie w jak najszybszym rzuceniu Hexa.)

Ubytkiem w HP i CP nie zajmuj sie. Odejmuje Ci 386 HP i 154 CP. To niewiele. W klasach zaprojektowanych do zabijania (magowie, lucznicy, melee DD), inwestuje sie w to, co jest w danej klasie wyznacznikiem skutecznosci zabijania.

Ave.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atasha



Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Grodzisko

PostWysłany: Czw 18:20, 14 Cze 2007    Temat postu:

Hmm czytalem o Summonerach u Ciebie Netharon i hmm az mnie kusi zeby ponownie zrobic PSa... Ta postac mam w 1 palcu i nawet gdy mialem 74 lvl potrafilem rozniesc Duelista ale to wiesz nie chce mi sie pisac o technikach na summonera bo jak to sie mowi: pytaj summonera jak go zabic huh? Razz

Ja za pare dni jak zdobede 2 profke czyli SR to zapiuje sie na trening... Oczywiscie narazie mozesz mi przyblizyc cos o taktykach, itp...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Netharon



Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: SilInQuarth

PostWysłany: Czw 18:50, 14 Cze 2007    Temat postu:

Heheh, ZROB PSa... Zrob, zrob, Zrob. ;) i tak zrobisz, hrhrh. Rob zreszta klase, ktora masz chec pograc.

SR, hmm. Atuty:

-Zasieg.
-Szybkosc strzelania.
-Walka w terenie.

Zaczne od skillow.

Self:

-Spirit Barrier (zwieksza M. Def., bardzo dobry skill)
-Soul of Sagittarius (efekt Bless the Body lvl1)
-Rapid Shot (standardowy skill luczniczy, redukuje reuse skillow i konwencjonalnych strzalow)
-Blessing of Sagittarius (redukuje reuse)
-Spirit of Sagittarius (redukuje konsumpcje MP za skill i strzal)
-Elemental Heal (dobry Heal, przydatny na koxie, mass PvP i siege'ach)

Ofensywne:

-Entangle (redukuje movement speed wroga)
-Rapid Fire (genialny skill, zwieksza P. Atk. i Atk. Spd., redukujac zasieg nieznacznie)
-Stun (tradycyjnie efektywne vs magowie i Light DD)

SR polega na zasiegu, szybkosci ruchu i strzelania tylko. Podkrecac powinno sie te cechy sprzetem i tatuazem. W walce najlepszy jest w terenie, gdzie zasiegiem wygra z magami i lucznikami, poza Hawkeye'em. W walce 1 vs. 1 na 'betonie', zalacza co tylko ma + Rapid Fire i systematyczny dmg. Zaleznie od potrzeby Stun, jednak glowna technika zabijania - zasypac wroga krytykami, jak najszybciej, z jak najwiekszej odleglosci. Ta klasa najlepiej sprawdza sie w party z Destro, 2x Hawkeye, 1x SR + SwS i BD.

Sprzet.

A grade:

-Majestic Leather
-Soul Bow [Quick Recovery]

B grade:

-Doom Leather
-Bow of Peril [Quick Recovery]

C grade:

-Plated Leather (genialny set, +4 STR)
-Eminence [Guidance]

Tatuaze.

+5 STR -5 CON
+4 DEX -4 CON

Odejmuje 461 HP i 230 CP. Bez znaczenia. Daje kopa za to:

(Parametry dla golej postaci na 50lvlu z Emi bez SA)

+5 movement Spd.
+2 Evation.
+12 Atk. Spd.
+90 P. Atk.
+6 Critical.
+2 Accuracy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemath
Administrator


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów



PostWysłany: Czw 20:05, 14 Cze 2007    Temat postu:

Cytat:
Trick dziala na moby i to rzadko, nie zalozysz tego na gracza prawie. Szkoda czasu i many. Ultimate Evation daje nieco evation na drugim lvlu skilla, ale przeciwko klasom o tak wielkim accuracy, jak lucznicy, to marnotrawienie many i czasu. Co najwazniejsze - gdy zalozysz UE, jestes UNIERUCHOMIONY. Stoisz w miejscu przez minute. Zanim skonczy sie UE, bedziesz martwy. Freez odpusc, bo lucznik nie musi Cie gonic. Jest lucznikiem.


Po pierwsze Trick działa na graczy (przynajmniej na retailu) co jest niezwykle pomocne.
Po drugie Ultimate Evasion nie unieruchamia, Ultimate Defense unieruchamia.
Po 3 Freezing jest mi potrzebny na łucznika ponieważ to ja go musze dogonić i wklepać mu Blowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Netharon



Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: SilInQuarth

PostWysłany: Czw 20:13, 14 Cze 2007    Temat postu:

Sprobuj wbic Tricka komus. Albo Vail. Typowo na moby skill, tak jak Fear u mnie. W PvP nie zdarzysz zmarnowac many na niego. Co do Freeza, bajer na tankow i melee DD. Czasem pomocny, jak kazdy slow, ale nie kluczowy. Dystans zatlucze Cie mimo freeza, bo jest dystansem - niezaleznie od tego, w co wierzysz, ze sie stanie. TY musisz oszczedzac czas, mane i selekcjonowac ilosc wyborow do dokonania. Bo musisz zabic cel, nim on zabije Ciebie. Jestes nozownikiem - Twoja klasa ma mocno ograniczone zastosowanie i szereg barier do pokonania w walce z innymi klasami - kluczowa z nich, to wyeliminowanie DYSTANSU do maga lub lucznika. To najwiekszy mankament sztyleciarzy, ktory utrudnia bardzo dobre zabijanie nozami, bo sa to klasy trudne - wbrew powszechenj opinii.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Netharon dnia Pią 22:34, 15 Cze 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Meyko
Administrator


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy


PostWysłany: Pią 14:36, 15 Cze 2007    Temat postu:

Kto bedzie czyscil posty w tym temacie. Wiem, z doswiadczenia, ze takie te,maty sa najbardziej zasmiecone. I np by dosjc do interesujacej mnie postaci, msuze przectyca 200 postow innych. O tym mowil juz Koszalek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Koszalek Opalek



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy


PostWysłany: Pią 15:19, 15 Cze 2007    Temat postu:

MEyko - na razie niech sie rozwija Wink jest baardzo interesujacy.
A jak za bardzo sie zasmieci - to trzeba bedzie to oczyscic,
a z drugiej strony jednyne offy w tym temacie - to Twoj i moj teraz Razz

sry


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atasha



Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Grodzisko

PostWysłany: Pią 18:13, 15 Cze 2007    Temat postu:

I moj:P A co bede gorszy:D

A tak wlasnie to skad wziac farbki na dyesy (oprocz tych ze sklepu:?)??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Netharon



Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: SilInQuarth

PostWysłany: Pią 21:32, 15 Cze 2007    Temat postu:

Tatuaze... Nalezaloby zaczac od wspolczynnikow.

FIZYCZNE:

STR - Sila fizyczna. Okresla tylko P. Atk.

DEX - Zrecznosc. Okresla szybkosc poruszania sie, szybkosc ataku, czestotliwosc krytykow fizycznych, sile krytykow, celnosc, uniki i Shield Block Rate, czyli szanse na absorbcje sily ciosu przez tarcze. Okresla tez szanse na wejscie kazdego blowa u nozownikow.

CON - Wytrzymalosc. Okresla ilosc HP i CP, szybkosc regeneracji HP i CP oraz odpornosc na stuny, shock i bleed. Okresla tez limit udzwigu ekwipunku i dlugosc wstrzymywania oddechu pod woda (breath gauge).

--------------------->

MAGICZNE:

INT - Inteligencja. Okresla M. Atk. i szanse na wejscie klatwy lub debuffa.

WIT - Mozna to opisac, jako czystosc umyslu. Okresla szanse krytykow magicznych, szybkosc rzucania zaklec i odpornosc na klatwy i debuffy.

MEN - Sily mentalne. MEN okresla M. Def., ilosc MP, szbkosc regeneracji MP, szanse na przerwanie rzucania zaklecia, gdy mag jest atakowany. Okresla tez odpornosc na trucizne.

--------------------->

Slabe tatuaze, moga zakladac postaci z I profesja, lecz po awansie na II, staja sie bezuzyteczne. Normalne tatuaze, jak +4 -4, moga zakladac tylko postaci z II profesja. Odpowiedz na reszte pytan znajdziesz ponizej.

Mozna zalozyc najwyzej 3 tatuaze, sens ma zalozenie tylko tatuazy typu +4/-4 lub +5/-5 w postaci 4 + 1.

Np. w moim przypadku, jako Nekromanta, zalozylem +5 do szybkosci rzucania zaklec.

+4 WIT -4 MEN
+1 WIT -1 MEN
+4 INT -4 MEN

Kazdy wspolczynnik mozna zwiekszyc o najwyzej 5 punktow, obnizyc mozna o dowolna liczbe, lecz rezultat nigdy nie bedzie rowny 0. Tatuaze sluza podkrecaniu potencjalu postaci. Zwykle zaklada sie 2 na atak i 1 na obrone lub jeden na atak, drugi i trzeci rowniez na atak w postaci 4 + 1, jak wyzej. Wystepuja tez tatuaze o nierownych modyfikacjach wspolczynnikow, np. +3 DEX -5 CON. Nie maja one jednak racji bytu.

By zalozyc tatuaz, wymagane jest 10 sztuk Dye, czyli farb danego typu. Np., by zalozyc tatoo +4 DEX -4 CON, nalezy zdobyc 10 sztuk Dye +4 DEX -4 CON. Dye mozna kupic za AA (Ancient Adena), ktora leci z mobow w katakumbach i nekropoliach na zasadzie zwyklej adeny. Dye sprzedaje TYLKO Black Marketeer of Mammon, znajduje sie w Nekropoliach. Przemieszcza sie on miedzy Nekropoliami, wystarczy poczekac przy ktorejs z nich. Po wejsciu do Nekropolii, Trader znajduje sie blisko wejscia, nie ma potrzeby przebijania sie przez moby. By moc wejsc do Nekropolii i Katakumb, trzeba zapisac sie do Seven Signs. Mozna to zrobic u Dusk Pristess lub Priest of Dawn. Trzeba opowiedziec sie po stronie Switu lub Zmierzchu oraz wybrac Seal, do ktorego zapisana zostanie postac. Seven Signs, jest to event, ktorego cykle odbywaja sie regularnie. Co 2 tyg. mozna zapisywac sie do Seven Signs - po zapisaniu, gdy nadejdzie czas zbiorow, mozna kupowac Dye u Mammona. Informacje o aktualnym okresie cyklu i wszystkich jego statystykach, znalezc mozna w Record of Seven Signs. Mozna dostac to u Dusk Priestess lub Priest of Dawn, zaleznie od tego, do ktorej strony zapisala zostana postac (Dawn lub Dusk). Obecnie i niezmiennie od dawna, przewaga 100% wygrywa Dawn i Seal of Gnosis.

Majac 10 sztuk Dye na dany tatuaz, nalezy udac sie do Symbol Makera, ktory jest w kazdym miescie, zwykle w sklepach z rzeczami magicznymi (Magic Shop, Grocery Store). Symbol Maker zaklada nam tatoo, wymaga to zaplacenia okreslonej ilosci zwyklej adeny. Mozna tez zdejmowac tatoo i zakladac w ich miejsce inne. Zdjac tatoo mozna rowniez u Symbol Makera, rowniez wymaga to zaplacenia okreslonej ilosci zwyklej adeny. Po zdjeciu tatoo, POLOWA Dye, ktore uzyte zostaly do zalozenia danego tatoo, zostaje zwrocona do ekwipunku.

Np. Zalozony zostal tatuaz +4 DEX -4 CON. Uzytych zostalo 10 sztuk Dye tego typu. Po zdjeciu tego tatoo, do ekwipunku zostaje zwrocone 5 Dye tego typu.

--------------------->

Niektóre typy tatuazy posiadają ograniczenia, np dla czesci klas zestawienie dwoch modyfikacji wspolczynnikow w postaci +A -B nie jest mozliwe do zalozenia.

Zestawienia typow tatoo: Przez kogo mogą być używane.

STR, CON, DEX: Wszystkie klasy.

INT, MEN: Sorcerer, Necromancer, Warlock, Spellsinger, Elemental Summoner, Spellhowler, Phantom Summoner.


INT, WIT: Sorcerer, Necromancer, Warlock, Spellsinger, Elemental Summoner, Spellhowler, Phantom Summoner, Gladiator, Warlock, Dark Avenger, Treasure Hunter, Hawkeye, Temple Knight, Swordsinger, Plainswalker, Silver Ranger, Shillien Knight, Bladedancer, Abyss Walker, Phantom Ranger, Destroyer, Tyrant, Bounty Hunter, Warsmith.

MEN, WIT: Sorcerer, Necromancer, Warlock, Spellsinger, Elemental Summoner, Spellhowler, Phantom Summoner, Prophet, Elven Elder, Shillien Elder, Overlord, Warcryer.

--------------------->

Klasy i tatuaze podkrecajace ich potencjal.

WOJOWNICY:

-Temple Knight:

+4 DEX -4 STR
+5 CON -5 STR

-Paladin:

+4 DEX -4 STR
+5 CON -5 STR

-Dark Avenger:

+4 DEX -4 STR
+5 CON -5 STR

Genialnie sprawdza sie tez na DA:

+1 STR -1 CON
+4 STR -4 CON
+4 DEX -4 CON

-Shillien Knight:

+4 STR -4 CON
+4 DEX -4 CON
+4 WIT -4 INT

-Destroyer:

+4 STR -4 CON
+4 DEX -4 CON
+1 STR -1 CON

-Gladiator:

+4 STR -4 CON
+4 DEX -4 CON
+1 DEX -1 CON

-Warlord:

+4 STR -4 CON
+4 DEX -4 CON
+1 DEX -1 CON

-Treasure Hunter:

+4 STR -4 CON
+4 DEX -4 CON
+1 DEX -1 CON

-Abyss Walker:

+4 STR -4 CON
+4 DEX -4 CON
+4 WIT -4 INT

-Plains Walker:

+4 STR -4 CON
+4 DEX -4 CON
+1 STR -1 CON

-Tyrant:

+4 STR -4 CON
+4 DEX -4 CON
+1 STR -1 CON

-Hawkeye:

+4 STR -4 CON
+4 DEX -4 CON
+1 STR -1 CON

-Phantom Ranger:

+4 STR -4 CON
+4 DEX -4 CON
+4 WIT -4 INT

-Silver Ranger:

+4 STR -4 CON
+4 DEX -4 CON
+1 STR -1 CON

-Bladedancer:

-+4 STR -4 CON
+4 DEX -4 CON
+4 WIT -4 INT

-Swordsinger:

-+4 STR -4 CON
+4 DEX -4 CON
+4 WIT -4 INT

-Warsmith:

+4 CON -4 STR
+4 DEX -4 STR
+1 DEX -1 STR

-Bounty Hunter:

+4 CON -4 STR
+4 DEX -4 STR
+1 DEX -1 STR [Opcjonalnie +4 WIT -4 INT]

--------------------->

MAGOWIE:

-Necromancer:

+4 INT -4 MEN
+4 WIT -4 MEN
+1 WIT -1 MEN

-Sorcerer:

+4 INT -4 MEN
+4 WIT -4 MEN
+1 WIT -1 MEN

-Spellhowler:

+4 INT -4 MEN
+4 WIT -4 MEN
+1 WIT -1 MEN

-Spellsinger:

+4 INT -4 MEN
+1 INT -1 MEN
+4 WIT -4 MEN

-Overlord:

+4WIT -4 MEN
+4CON -4 STR
+4DEX -4STR

-Warlock:

+4WIT -4 MEN
+4CON -4 STR
+4DEX -4STR

-Phantom Summoner:

+4WIT -4 MEN
+4CON -4 STR
+4DEX -4STR

-Elemental Summoner:

+4WIT -4 MEN
+4CON -4 STR
+4DEX -4STR

-Bishop:

+4 CON -4 STR
+4 DEX -4 STR
+4 WIT -4 MEN

-Prophet:

+4 CON -4 STR
+4 DEX -4 STR
+4 WIT -4 MEN

-Shillien Elder:

+4 CON -4 STR
+4 DEX -4 STR
+4 WIT -4 MEN

-Elven Elder:

+4 CON -4 STR
+4 DEX -4 STR
+4 WIT -4 MEN

-Warcryer:

+4WIT -4 MEN
+4CON -4 STR
+4DEX -4STR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atasha



Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Grodzisko

PostWysłany: Wto 14:32, 19 Cze 2007    Temat postu:

Zaj........ opis. Dzieki wielkie... A np mozna na Abyssie 3x wyspoilowac farbki +5 -5? czy tylko mozna je dostac u merchanta?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Netharon



Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: SilInQuarth

PostWysłany: Wto 14:38, 19 Cze 2007    Temat postu:

+5 robisz tylko z +4 i +1.

Z craftem Dye jest tak, ze matsy pozyskiwac mozna z fishingu. Jednak recki dostepne sa TYLKO w Clan Halls. Zatem najszybszy i najprostszy sposob na tatoo, to 7S i farmienie AA. Farby kupic mozna u Merchanta, jest on tylko w Nekropoliach.

1 Dye (+4 -4) - 180k AA
1 Dye (+1 -1) - 70k AA


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gronostaje - Stare Forum - NOWE FORUM -> FORUM.KRASNALE.ORG Strona Główna :: FreeForAll Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin