Meyko
Administrator
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
|
Wysłany: Śro 13:52, 31 Paź 2007 Temat postu: DYE's |
|
|
Krieger:
STRenght – dmg für Krieger
DEXterity – Angriffschnelligkeit, Geschicklichkeit beim Fischen,
Effizienz, das Ausweichen, Wahrscheinlichkeit für Critickal, Wahrscheinlichkeit für Skills von Daggerist (Deadly Blow), Wahrscheinlichkeit für Shieldblock Bewegungsschnelligkeit
CONdition – Erhöht max HP und CP (Healing Points, CP - Combat Points) , Regeneration von HP, erweitert das Gewichtlimit, Tauchen, Resistenz gegen Shock, bleed usw.
Magier:
INTelligence – dmg für Magier, erhöht Chance für Curse
WIT – Chance für Magic Critical, Zauberschnelligkeit, Resistanz gegen Hold, Curse,
MENtality – Resistanz gegen Magie, erhöht MP, MP Regenartion, Resistanz gegen Poison und Curse, erhöht die Chancen, dass dein Zauber nicht unterbrochen werden kann.
Warsmith
Spellsinger
+4int/-4men - stronger m attack, lower mana
+4wit/-4men - better cast speed, lower mana
+4con/-4str - stonger HP regen, resist for bleed, shock
or
+4int/-4men
2 dye's combination
+5wit/-5men
Shilien Elder
-4STR +4CON: more HP
-4STR +4DEX: speed movement
+4WIT -4MEN: better cast speed, lower mana
or
+5WIT -5MEN
+4CON -4STR
Spellhowler
1. for max cast speed
2. for max m.akt
4+ int / 4+ wit -8 men
Warlord
-jeden tatoo na atk. spd, najlepiej empowered. zyskujemy wtedy 12% atk. spd kosztem 8%ataku i 8% defa. mozemy takze kupic dwa takie tatoo to wtedy atakujemy juz bardzo szybko
-drugi tatoo najlepiej na HP. zyskujemy 8%HP kosztem 8% MP
-trzeci tatoo to jesli chcemy na acuuracy, poniewaz WL za duzo accuracy nie posiada i czeste nie trafianie sobie w moba moze w oncu zaczac wkurzac. zyskujemy 8% accuracy kosztem 8% evasion
Jeśli masz healer'a w team'ie to jedziesz:
-4 con/ + 4 dex
-4 con/ + 4str
co myślicie od dye dla warlorda:
1.-4str +4 dex
2.-4con ^^^
i zubei heavy set
W Light buildzie idzie się tylko w DEX...W heavy w STR...
ja osobiscie probowalem grac light setem i stawiajac na dex. wcale nie bylo zle w pvp jednak wybierajac juz sie potem na expa na moby na moim lvlu dosatawalem wiecej niz biegajac w hvy. teraz mam hvy i i dye +4dex +4str -8con [mysle nad zmiana na +con]
A dlaczego Doom a nie BW ? tamt ez pisze ale tak w skrocie:
Doom daje 3 do con - 3 STR (rosnie max hp/cp, stun/poison/bleed resist, rosnie udzwg i czas oddychania pod woda)
Jezeli rosnie nam hp rosnie nam ilosc hp przy ktorej mozemy uzyc revival, wzrasta skutecznosc Battle Roar, przy wiekszej ilosci HP uruchamia sie Final Frenzy.
Sprawdzilem skutecznosc BW i Doom'a w PvP -> Wygralem (uzywam Dooma)
Dlaczego wygralem ? Odpowiedz jest prosta BW obniza Con -> glowny atrybut WL'a przez co spadl stun resist i ilosc hp. W BW spada Dex (atk.spd.) czyli zyskuje przewage kilku oczek w Acc atk. spd. i criticalu.
W BW rosnie STR ? - I dm spada po uzyciu Howl a jako ze howl obniza sile ataku procentowo ja w Doomie przy Howlu nie odczowam roznicy natomiast user bw seta... no tu jest gorzej kiedy jego bonus zostaje zmielony.
Wiec ostatecznie DM sie niemalze wyrownuje (w takim samym EQ roznica w obrazeniach spada do 5- 7 dm).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Meyko dnia Pią 17:25, 09 Lis 2007, w całości zmieniany 8 razy
|
|
banit
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 16:01, 31 Paź 2007 Temat postu: Re: DYE's |
|
|
Meyko napisał: |
Spellsinger
Standardowe tatuaze to:
+4int/-4men
+4wit/-4men
+3con/-4str
ewentualnie
+4int/-4men
i lacznie z 2 tatuazy
+5wit/-5men
+wit -men , +int -men
Pierwszy sympol dodaje cast speed, drugi m attack, wszystko kosztem ilosci many oraz m defa
|
radzilbym juz +4 con /-5 albo -4 str + 4wit/+4int chociaz drugi "set" +4int/-4men +5wit/-5men dobry pod pvp jako DD lecz ladnie beda "siadac"na naszym SPS klatwy/stuny itd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|